Politika zasebnosti in piškotkov
Zavarovalna skupina Sava (v nadaljevanju: skupina Sava) je za vas vzpostavila in vzdržuje varen uporabniški Portal SavaNet z namenom, da vam olajša upravljanje vašega zavarovalnega in naložbenega portfelja. Na Portalu lahko na enem mestu oddaljeno dostopate do svojih poslov in iz njih izhajajočih zahtevkov. V Portal so trenutno vključene naslednje družbe iz Zavarovalne skupine Sava z EU trga:
Z registracijo uporabniškega računa in verifikacijo svoje identitete boste na enem mestu lahko varno in udobno:
- pregledovali svoje posle, stanje, transakcije in zahtevke, ter spremljali njihovo reševanje;
- sklepali nove posle in vlagali zahtevke (vključno s prijavo škod in upravljanjem vloženih sredstev);
- sporočili spremembo svojih osnovnih in kontaktnih podatkov vsem vključenim družbam iz Zavarovalne skupine Sava hkrati;
- vsem družbam iz Zavarovalne skupine Sava hkrati sporočili, kako, kdaj in o čem naj vas obveščajo;
- na vašo željo deležni strokovnega svetovanja o vašem celotnem zavarovalnem in naložbenem portfelju v Zavarovalni skupini Sava.
Nabor storitev in funkcionalnosti Portala se lahko med posameznimi družbami nekoliko razlikuje.
Vsaka družba v Zavarovalni skupini Sava, s katero ste v pravnem razmerju, bo v Portalu prikazovala vaše osnovne podatke (ime, priimek, naslov, kontaktne podatke, davčno številko), podatke o poslih, sklenjenih z njo, ter druge podatke, za katere se boste izrecno in posamično odločili, da jih boste delili z nami ali podatke, katerih prikaz v Portalu določi posamezna družba. Vsebina Portala (podatki) ni javna. Druge družbe v skupini bodo imele dostop do vaših podatkov šele v primeru, da boste to izrecno dovolili. Vse družbe v Zavarovalni skupini Sava, ki so vključene v Portal, so upravljavke osebnih podatkov Portala in kot take zavezane k varstvu osebnih podatkov po slovenski in evropski zakonodaji (GDPR).
Vaši osebni podatki se v Portalu prikazujejo na podlagi identifikacijske kode uporabnika Portala. Prikazujejo se toliko časa, kolikor jih sicer mora oziroma sme hraniti posamezna družba glede na sklenjen posel. Kadarkoli lahko zahtevate ukinitev vašega uporabniškega računa in izbris identifikacijske kode uporabnika Portala, vendar to nima vpliva na hrambo podatkov pri družbi, s katero ste v pravnem razmerju.
Kadar sklepate posamezne pravne posle (na primer: zavarovanje, naložbe), priporočamo, da si preberete politiko zasebnosti posamezne družbe in druge pogoje posameznega posla, objavljene na spletni strani posamezne družbe. Portal je le informacijska rešitev za enostavnejše, digitalizirano in oddaljeno poslovanje in nima nobenega vpliva na obligacijskopravna razmerja, v katera stopate prek Portala.
Da bi lahko izboljšali vašo uporabniško izkušnjo na Portalu in optimizirali njegovo delovanje, vas bomo občasno prosili za sodelovanje v anketi.
Portal uporablja lastne nujne piškotke, brez katerih ne bi deloval pravilno:
Ime piškotka | Opis in namen | Trajanje | Izvor (domena) |
---|---|---|---|
AUTH_SESSION_ID | Identifikacija uporabnika v seji (omogoča, da uporabnik ostane prijavljen v portal). | Za čas seje | zav-sava.si |
KC_RESTART | Identifikacija uporabnika v seji (uporabljena v primeru ponastavitev seje po preteku dostopa odjemalca). | Za čas seje | zav-sava.si |
COMPANY_ID | Identifikacija spletnega mesta portala za namen hranjenja spremenljivk seje med prehodi po podstraneh. | Za čas seje | savanet.si |
COOKIE_SUPPORT | Shrani informacijo, ali uporabnikov brskalnik podpira piškotke. | 365 dni | savanet.si |
GUEST_LANGUAGE_ID | Shrani informacijo o izbranem jeziku vmesnika. | 365 dni | savanet.si |
ID | Kriptirana identifikacija uporabnika rešitev. | Za čas seje | savanet.si |
JSESSIONID | Oznaka seje uporabnika. | Za čas seje | savanet.si |
LFR_SESSION_STATE_* | Zapis statusa trenutne seje za potrebe prikaza vsebin. | Za čas seje | savanet.si |
SCREEN_NAME | Kriptirano prikazno ime uporabnika rešitev. | Za čas seje | savanet.si |
citrix_ns_id* | Oznaka uporabnika za uravnoteženje obremenitve strežnikov in požarni zid. | Za čas seje / 7 dni | savanet.si |
NSC* | Uravnoteženje obremenitve strežnikov. | Za čas seje | savanet.si |
Informacije o obdelavi osebnih podatkov v jeziku GDPR
Upravljalec osebnih podatkov
Pooblaščena oseba za varstvo podatkov (DPO):
Namen obdelave in pravna podlaga
Enostaven oddaljen dostop do poslov z družbami iz skupine Sava na enem mestu -
točke (a), (b) oziroma (c) člena 6(1) Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR).
točke (a), (b) oziroma (c) člena 6(1) Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR).
Vabljenje k reševanju anket za izboljšanje uporabniške izkušnje Portala in zagotavljanje varnosti in skladnosti obdelave osebnih podatkov Portala - točka (f) člena 6 (1) Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR).
Nameni uporabe piškotkov so opisani v zgornji tabeli. Pravna podlaga za njihovo uporabo je zagotovljena v drugem odstavku 157. člena Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Kategorije uporabnikov osebnih podatkov
- zunanji vzdrževalci in razvijalci IT infrastrukture;
- operaterji kontaktnega centra.
Rok hrambe podatkov
Podatki o vas in vaših poslih se v Portalu ne shranjujejo, ampak le prikazujejo. Koliko časa se v portalu prikazujejo, je odvisno od posameznega posla, kar v večini primerov določata sama pogodba ali zakon. V Portalu se do ukinitve uporabniškega računa shranjuje le identifikacijska koda uporabnika, revizijska sled dostopov do uporabniškega računa (čas kreiranja uporabniškega računa, čas prijave, čas odjave) in uporabniške nastavitve (npr. jezik, valuta).
Pravice v zvezi z osebnimi podatki
Nekatere pravice lahko uveljavljate neposredno v Portalu, za uveljavljanje drugih, pa vas prosimo, da nam pišete na e-naslov: dpo@sava-re.si ali na navaden naslov: Sava Re, d.d., Dunajska cesta 56, 1000 Ljubljana. Lahko se obrnete tudi neposredno na posamezno družbo.
Pravice, ki jih lahko uveljavljate neposredno v Portalu, so:
- Pravica do dostopa: eden od osnovnih namenov Portala je enostavno uresničevanje pravice posameznika do dostopa do podatkov, ki se nanašajo nanj;
- Pravica do popravka: eden od osnovnih namenov Portala je enostavno uresničevanje pravice posameznika do popravka osnovnih in kontaktnih podatkov, ki se nanašajo nanj.
Pravice, ki jih ni mogoče uveljavljati neposredno v Portalu, so:
- Pravica do popravka: za podatke, ki jih ni mogoče popravljati neposredno v Portalu, vas prosimo, da nam pišete na zgornji naslov;
- Pravica do prenosljivosti: lahko jo uveljavljate glede podatkov, ki se obdelujejo na temelju točk a) in b) člena 6(1) Splošne uredbe o varstvu podatkov;
- Pravica do izbrisa: če se račun ukine (ta se lahko ukine tudi na željo uporabnika) se podatki v Portalu ne prikazujejo več, kar pa ne vpliva na morebitno daljšo hrambo podatkov (rok hrambe je vezan na konkreten pravni posel oziroma zakonske obveznosti družbe);
- Pravica do ugovora: pride v poštev, kadar se podatki obdelujejo na temelju točke (f) člena 6(1) Splošne uredbe o varstvu podatkov.
- Pravica do omejitve obdelave: lahko jo uveljavljate, kadar uveljavljate pravico do popravka ali ugovora;
- Pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu: v Republiki Sloveniji je nadzorni organ za varstvo osebnih podatkov Informacijski pooblaščenec RS.
Ali je zagotovitev podatkov zakonska ali pogodbena obveznost?
Uporaba Portala ni obvezna. Da bi lahko uporabljali Portal, nam morate posredovati nekatere vaše podatke, da lahko zagotovimo varno uporabo Portala vam in vsem drugim uporabnikom. Če boste želeli postati verificiran uporabnik, nam boste morali posredovati nekatere dodatne podatke, da vas bomo lahko zanesljivo identificirali in vam prikazali vaš portfelj. Načine identifikacije (obseg podatkov, ki jih potrebujemo) delno določa zakonodaja, zlasti Zakon o zavarovalništvu, Zakon o pokojninskem in invalidskem zavarovanju, Zakon o investicijskih skladih in družbah za upravljanje in Zakon o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma, davčni predpisi, pa tudi nekateri drugi predpisi, ki urejajo digitalno poslovanje. Če boste iz Portala sledili povezavam v posebne spletne storitve, vam bo tam natančneje pojasnjeno, kateri podatki so obvezni za sklenitev ali spremembo posameznega posla, za prijavo škode ali za vlaganje drugih zahtevkov.